baronaz.blogg.se

Sveriges finaste societetsblogg!

Er väntan är över!

Kategori: Allmänt

Jag vet, jag vet, det är hårda grejjer jag säger till er. Ni har höga förväntningar men dom är inte i närheten av mina förväntningar på er! 

Jag vill börja med att säga att jag är så jävla bakis (Strandbryggan+Josefinas.. ni förstår ju själva). Kvällen började alldeles kladdig och trevlig precis som vanligt, spetsmackorna och hugo boss-kostymen satt som en tight trikå. Spenderarhumöret var på topp och så var även flickorna. Det var då det som inte får hända hände... det var då jag såg hur man fullständigt kan misshandla två plagg på ett sådant obskyrt sätt...

RALPH LAUREN PIKÉ med FILIPPA K LINNEBYXOR!?!?!? kom igen... HALLÅ? det skar i hjärtat...

Så jag rattade hem direktionsvagnen tillbaka hem till våningen för att gråta ut, ta ett glas crystal och skriva det här djupt oroväckande inlägget. Vart är världen på väg? Det är frågan jag ställer till er idag alla mina trogna läsare/undersåtar.

/Puzazz Baronaz


Så här ser skyviewen från solidaritet ut för er som aldrig varit där eller aldrig komma in dvs... bara så ni vet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: